tirsdag den 22. august 2017

Det great beginning....

Det er så her, det starter. Lige foran skærmen, med en vis ærefrygt og nysgerrighed og troen på, at det måske ovenikøbet lykkes. Jeg har netop fået ros for min blog af medstuderende Steen - det går jo allerede rigtig godt. Nå, hvad er det så, det hele handler om. Der har været så meget snak om digitalisering, og jeg fortæller hele tiden mine elever, at det er det nye sort, men jeg har jo helt ærligt ikke selv fået gjort særlig meget ved det. Jeg har ofte fokus på, at det bare handler om at kaste sig ud i det, når man vil lære noget nyt - du skal bare gøre det! Forleden dag cyklede min søn sin allerførste tur på cykel. Det var en særlig dag. Jeg var så helt utrolig stolt, for han havde overvundet sig selv (havde netop proklameret, at det kedeligste i hele verden, var at cykle!), og der cyklede han så afsted, mega stolt (som han ville sige) og med et kæmpe smil på læben. Og nu sidder jeg så her og skriver mit først blogindlæg. Det er også en særlig dag. Og jeg er også mega stolt og har et stort smil på læben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Brugen af blended learning forløb i Moodle fremadrettet

  Løsningen på problemstillingen er i høj grad, at teori og praksis kobles sammen, når undervisningen tilrettelægg...